Ozge1008 istanbuldayken gittim diş doktoru yapmam sorumluluk alma düşğk tehlikesi oluyo her hastada olmasada dedi iki füşüğüm olduğu için yapmadı şuan da kendi doktorumda kağıt istiyorlar ve şehir dışında olduğun için bakmıyorlar hafta içi tekrar gidicem görüşücem farklı doktorla