Benimde 2. Gebeliğim 3 kilo aldım şuan için 🥰 yoğun bakım hemşireyim ama rapor aldım yoğunluktan dolayı çünkü böbrek sorunu var bendede genişleme var ilk gebeliktede olmuştu ve hava çok sıcak zorlanıyorum ciddi kasık ağrılarım var magnezyum alıyorum bakalım az kaldı 😘💋