ipekzumra Merhaba 35+4 de bebeğim hala başı yukarda pozisyondaydi bu haftadan sonra dönen oluyor mu yoksa dönmez mi
Tubakskn11 ipekzumra aynı dertteyız bakalım donecekmı ben 31deyım gercı ama ne zaman gıtsem makat gelıyor
Umran__37 ipekzumra 32 haftamdan beri makat gelisli 37 haftayim hala donmedi normal dogum istiyodum umidim kalmadi ☺️
Dibekli ipekzumra benimde 34 hafyada öyleydi sonra bagzi hareketler var youtubede var onları yaptım 35 haftada dönmüştü. Dilerseniz bakabilirsiniz
ipekzumra Umran__37 bende 37 ye girdim bugün benim de pek ümidim kalmadı haftaya kontrolüm var eğer hala donmediyse sezaryan olacak
Dibekli ipekzumra sanırım oldu makat gelsi bebek pozisyonu döndürme yazin YouTube ye yanliz hareketi yaparken biri olsun yanınızda