seymanurer Doğum yapan anneler bu hastanelerden memnun musunuz veyada memnun kaldığınız doktorlar varmı
holly seymanurer park hastanesi Zehra kuzu doktordan çok memnunum ama hastane için aynı şeyleri söyleyemicem
holly seymanurer ben geçen sene yaptım sezaryen 3 bin küsür gbi Bişeydi . Eşim askeri personel anlaşmalı diğe biraz indirimli olmustu
seymanurer holly evet benim eşimde askeri personel çok bi indirim olmuyo ama işte nereye gitsem diye çok kararsızım
holly seymanurer doktora bi muayene olmaya gidin isterseniz. Zehra hanım anne şefkatiyle yaklaşıyo insana. Yine olsa ona giderim ama o hastane de deil. Sekreterleri çok kötü
Adakiz44 seymanurer canım askeri indirim yapan hangi hastane var biliyor musun divan hastanesi yapıyormuş ama kadın doğum bölümünü çıkarmış
seymanurer Adakiz44 Askeri personel indirimini kışla hayatla sevgi hastanesi yapıyor gözde ve divan hastanesi yapmıyor gözde takıplıyım diye 6500 divan hastanesi takıplı değilim diye 7500 fiyat verdi
Adakiz44 seymanurer takipsizde 5500 dedi bilginiz olsun Fatoş hanımdı ismi galiba bizde oeayı seçecektik size niye fazla dediler acaba
EAY seymanurer bence de görüşün çünkü özellikle takipli hastamızınız diye sordu bende hayır dedim o zaman 7500 dedi