Bebeginehasret Naraji 6+1 im uyku halsizlk migde bulantisi bas agrisi tatlilardab tamamen tiksindm yarin kalp atisi icin gidecem bakalm
Minik1Civciv Bebeginehasret merhaba keseyi yada bebek ve kalp atışını duydunuz mı bende 6 oldum bugün
Minik1Civciv Naraji ben 5+2 de keseyi gördüm sadcee canım yarın 6+1 oluyorum inşallah bebeğimi ve kalp atışını duyarım
Minik1Civciv Aslan04 canım 5+4 lekelenmem oldu kahverengi 5+5 de doktora gittim bana boş gebelik olabilir dedi o yüzden gidiyorum
Minik1Civciv Rab hayır canım karından sadece kese göründü vajinal olarakta bakmadı yarın başka doktora gideceğim dua et kuzum inşallah bebeğimi görürüm