Aminenin_annesi Canpolat ben de aynı sekilde düşünüyorum ama ne yazik ki eşler anneler kadar düşünceli olmuyor ne söylersen söyle istersen evde her gün kavga et o sigaraya vericek parayı bir şekilde buluyorlar
Canpolat Aminenin_annesi İşte o eşler sigaraya verecek parayı buluyorsa kadınlarımızda demeli ki bunu alıcaz.Bebeğimiz için alıcaz demeli.Şartlandırmalı.Onlar sigaralarına kıyıyorlar para kadınlarımız da o kadar parayı nasıl verelim diyip duruyor .Kocalarına şart koşup alacaksın bebeğin için denmeli.Madem o alıyor istediğini kadınlar da bebeklerinden kısmamalı.
Esrauysal Aminenin_annesi zeytin yagida guzel bir çözüm söylediğimi annene sor bilir belki internetten de bak
zamaneannesi80 Esrauysal öyle tabiki ama işte eskisi kadar ne doğal kaldı orası şüpheli. Ama yinede araştırmak lazım.. mesela kantaron yağı zeytin yağı bunlar çok faydalı ve ulaşımı kolay
siriniko2511 zamaneannesi80 bence de. Yıllardır yüzüme bebek şampuanı kullanırım bi bu markanınkini yüzümden atamıyorum sanki cildime yapışıyor. Mümkün mertebe doğal çözümler bana hep daha mantıklı geliyor
zamaneannesi80 siriniko2511 yani kimyasallarla ne kadar geç tanışırsa o kadar iyi. Elimizde olsada hiç tanışmasalar ama şuanki dünyada mümkün değil o yüzden en hassas dönemlerinde bari uzak tutalım 🥰
Mlkysf zamaneannesi80 kimin ne dedigi umrumda değil çocuklarımın fıtratını elimden geldiğince korumak zorundayım cogu bebek alerjik artık.İcinde parfüm olan şey asla ama asla doğal değildir net.Ister pudra olsun ister krem ister şampuan .Sonucta herkes kendi çocuğu için en iyisini bilir
zamaneannesi80 Mlkysf tabiki herkes çocuğunun iyiliğini düşünüyor. Bazı şeylere körü körüne inanmadan araştırmak lazım sadece 🥰
Deletedmom52620 zamaneannesi80 doğrudur canım daha önce kimyasallar bulundu kaldırılıacaktı bu markanın ürünleri testlere sokulmuştu dediler zararsız tekrar devam ettiler sonra tekrar aynı şeylerle gündeme geldiler şimdi de bebek pudrasına yaptılar. başka markalarında araştırılması gerekiyor. Daha neler çıkar kimbilir.
zamaneannesi80 Deletedmom52620 tabiki her markanın araştırılması lazım gündeme gelmeyen neler var kim bilir. Ucuz ve kaliteli ürüne ulaşmakta herkesin haklı ucuz olacak diye kimyasalı basmak çok canice geliyor bana gerçekten durumu olmayanlar var çünkü durumu yok diye uygun markaların kalitesiz ürünlerine maruz kalmak zorunda kalıyorlar
Mlkysf zamaneannesi80 katılıyorum marka olan hiç biseyi almıyorum bu yüzden çünkü çoğu kimyasal gerçekten
Deletedmom52620 zamaneannesi80 katılıyorum size keşke alım gücü biraz daha düşse belli markalarda da bebekler için e doğalı en uygun fiyatlı üretilip satılsa bilinçli olmakta fayda var her konuda
Zeynepbsk Takip ettiğim bir hesap doğal ürünleri savunuyor ve indirimleri haber veriyor diğer kimyasallardan daha uyguna alıyorum . Katılıyorum araştırmak zorundayız Hesap sayfası dogallannelik