Birselgell 16 haftalık hamileyim çok kötü dişim ağrıyo sanırım 20 lik dişim ağrıyor damak dişimin üstüne çıkmış yutkunamıyorum neler yapabilirim ilaç ve çekme hamilelikte bunlar olmuyormuş
Aysenkaplann Birselgell bende de aynı sorun var 35. Haftamdayım doktorumun imzalı kağıdı ile dişçiye gidip antibiyotik yazdırdım diş çekimi de yapıyolar ama onu doğumdan sonraya bırakıcam. Sen bi doktorunla görüş Allah korusun diş enfeksiyonunun bebeğe zararı çokmuş
Semilk05 Birselgell canım ben acillik oldum o 20 ilk dişler yüzünden parolun serumunu verdiler biraz rahatladım sadece
Semilk05 Birselgell diş çekimi oluyor mu bilmiyorum ama 4-6 ay arasında doktor izni ile dişçiye gidebiliyormus röntgen çekerken Çelik yelek giydirirlermiş.
EddaBilkil Birselgell bir yemek kaşığı karanfili 500 ml kaynamış suya at mümkünse en az 4 5 saat bekle normalde 1 gün beklemen lazım. Sonra gün içinde sürekli gargara yap o suyla
Evhamlianne92 Birselgell canim 2. Trimester dis tedavisi icin tam ideal, doktorunla konus bir sorun yok ise dis hekimi ve doktorun gozetiminde atibiyotik baslayip tedavini ol 3. Trimester riskli
minismom Birselgell 20 lik dise cekimden baska bi care yok malesef doktorun izin werirse gidip cektirebilirsin ben 14 haftalıkken cektirdim