onelastgoodbyy Herkese merhaba, sezaryen veya normal doğum sonrası karnınız, şişlikler falan hemen indi mi? Pijama takımı almak istiyorum ama bedeni konusunda kararsız kaldım özellikle üst beden konusunda. Görüşlerinizi bekliyorum 🌸
Yasemibrahim onelastgoodbyy bedenin eskiden ne ise onun bedenini al canım cünkü hamilelikler ve lohusalıklarda ona göre yapılıyor ve cok bol oluyo ben normalde m giyyorm L aldım cok cok bol geldi m aldım geri o bile bol😁
Kaahvelii onelastgoodbyy valla benim karnım 6 ay kaldı zamanla indi tabi ilk günler 9 aylık göbekten 6 ay göbeğine indim sadece ilk 1 ay bu şekildeydi Zamanla işte indi oda 6 ayı buldu Aldığın pijamanın esnemesine göre değişir M giyiyorum L beden hediye geldi lcw bol boldu Doğumdan çıkınca s beden pijama giydim yine oda lcw idi neredeyse tam oldu
AysegulArici onelastgoodbyy çok bol bişey alma canim bedeninden bir beden büyük al zaten lohusa takımları altları ayarlanabilir oluyor belleri
happykrkmzs onelastgoodbyy 23gün önce sezeryan doğum yaptım doğumun ertesi günü göbeğim çok az inmişti ilk 3 4gün baya göbeğim duruyordu yani ben elbise tercih ettim genelde pijamadada ayarlanabilir düğmeli olanlardan ama bence çok dar bişey almayın emzirirken falan zor oluyo hormonlardan dolayı sürekli terliceğiniz için biraz salaş daha rahat oluyo
melisakumdere Lohusalık dönemi için bakıyorsan çok da hızlı inmiyor gördüğüm kişilerde canım özellikle sezeryanda
onelastgoodbyy melisakumdere evet doğum sonrası hastanede giymek için bakıyorum, normalde s beden giyiyorum 35. Haftamdayim ama pijama altlarım hala oluyor mesela. Ama üstleri giydiğimde dar oluyor. M ya da l mi almalıyım, karnım iner belki s ler de olur mu acaba diye düşündüm kafam karıştı açıkçası.
Yagmur_007 Herkesin bünyesine göre değişiyor ben neredeyse eski halimden de zayıftım doğum sonrası normal doğum yaptım ilk bebeğimi.
onelastgoodbyy Yagmur_007 hastane için bakıyorum pijamayı hemen fark ediyor mu acaba göbek küçülüyor mu?
siriniko2511 En kötü ihtimalle karnımın 7 aylık kalacağını düşünecek şekilde aldım ben. Çevremdekiler o şekilde önerdi. Hamilelik öncesi xs/s giyiyordum s aldım yine.
onelastgoodbyy siriniko2511 ben de öyleyim xs/s beden giyiyorum hatta şu an pijama altlarım hala oluyor 35. Haftamdayim, üst bedende kararsız kaldım açıkçası doğumdan sonra dar olsun istemiyorum o yüzden fikir almak istedim 😊
siriniko2511 onelastgoodbyy düğmeli alınca zaten üstleri uzun ve biraz daha bol oluyor. Pijamanın üstü de çok rahat olur size
onelastgoodbyy Yasemibrahim s beden pijamam var öyle özellikle lohusa takımı tarzında şeyler almayı düşünmüyordum açıkçası. Hani alsam da sade büyük beden pijama tarzında alacaktım ama ilerde kullanamam diye almak istemedim kararsız kalmıştım 😊
onelastgoodbyy Kaahvelii üst beden sıkıntı alt bedenim değişmedi, işte bazıları da sizin gibi karnım inmedi falan diyor. Doğumdan sonra da dar giymek istemiyorum açıkçası hala hamileymisim gibi görünmesin biraz rahat olsun istiyorum. Sanırım kişiden kişiye de değişiyor bir arkadaş da hiç karnım kalmadı yazmış. Deneyip göreceğiz heralde🤭
onelastgoodbyy AysegulArici normalde s giyiyorum, bir tane s beden bir tane m beden koysam çantaya idare eder sanki
AysegulArici onelastgoodbyy karnının ne kadar büyüdüğü ne kadar kilo aldığın önemli canım lohusa takımıyla sikinti olmuyor beli ayarlaniyor ya ama normal pijama alacaksan sen genede bedeninden büyük al çünkü doğum sonrası karnında acı oluyor ve lastik çok acıtıyor elini bile degemiyosun ilk dogumumda öyle olmuştu bana lohusa takımı almamıştım normaldi lastiği canımı yakmıştı ama şuan ikinci gebeliğim lohusa takımı aldım bende s bedenim hatta xs bedendim ama m aldım belini artık ayarliycam