Benimki de öyle sayılır. 1 aydır yatak rejimindeyim ayağa sadece tualet için kalkıyorum, bol bol su içiyorum, bebeğimin kilo alması için yemeğime dikkat ediyorum ve doktorun yazdığı ilaçları kullanıyorum. Maalesef bundan başka yolu yok. Allah sizin de yardımcınız olsun