Ne alsam kusurlu gönderiyorlar, telafısı de yok hamıle halımle kargoda iadeyle ugrasmak zorunda mıyım çok kızgınım kızlar ya of pazar pazar canım sıkıldı. Salak yerıne koyıyorlar lekelı delık ürün göndermısler. 300 lira verdım sokakta mı buluyoruz parayı