duygukaratas Yaptığım testte hamile olduğumu öğrendiğim an o güne kadar bilmeden içtiğim sigaraların bebeğime zararı olup olmayacağını sordum doktoruma. Ayrıca 8 senedir içtiğim ilacımı anında bıraktım ve 10 gün hastanelerden çıkamadım. Anlayacağınız üzere bunlar çok zor şeyler bilmiyor değilim; sadece kolaya kaçıp yok yapamıyorum yok dayanamıyorum diyip sadece kendinizi düşünmeniz. Annelik çok zor, çok büyük fedakarlıklar istiyor, o yüzden cennet ayakları altında demişya Peygamberimiz.. Elbette ki beni asla ilgilendirmiyor sadece bunun üzerine forum açılıp soru sorulunca bu cevap verin demektir, bilin istedim ☺️ İstediğiniz yorum şu ise hemen yapayım,’’ Ay canım inşaallah bişey olmaz ya napalım bırakılmıyo işte, arkadaşım da hep içti hiç de bişey olmadı. Vicdanım da hiç rahat değil ama napalım inşaallah iyi olur.’’ Sizlere vicdanınızla beraber iyi geceler dilerim 🌸