Arkadaşlar bazı kaynaklar yumurtlama gününü bazı kaynaklar son adet gününü hesaplıyor haftayı bulmak isterken. Ben en son 1 temmuzda regl olmuştum buna göre mi hafta hesaplanmalı yoksa 13 temmuz yumurtlamaya göre mi? Doktorlar regle göre hesaplıyor sanırım kontrolüme de daha var kafam karıştı