Busra190742 39+5 günlüğüm dombik dombik ayaklarım oldu çok sevimliler 😂😂😂😂ne zaman geçer ki acaba sizlerde durum nasıl
4cocukannesi Busra190742 30 haftada olmaya başladı 34. Haftadayim evet tombik tombik komik ama yibe de öyle kalmasını istemem çünkü parmak aralarim pişik gibi oluyor koku yapıyor 😥😥😥
Kuu Busra190742 ben çok dikkat ettim olmadı şişiklik uzanınca olmuyor şişiklik ayakta durunca şişer yatın şişmesin
Deletedmom_7 suscarparimm 33. hafta ile birlikte başladı hala devam ve ellerim de şişti palet gibiler. 😬