MrsAyana Bebeğimin hareketlerinde 2 gündür azalma oldu normal mi acaba uyku sürelerinin arttığı yazıyor ama yine de fikir almak istedim
HusnaNur1107 MrsAyana canım ikimizde aynı Haftadayız bende öyle 26+4 bu gün bişeyler Yemen gerekiyo onu daha çok hissetmek için arada uyuyo arada hiç durmuyo ve benimki kız mide yanmasıyla baş edemiyorum artık
Satiyeak MrsAyana azalma demissiniz bu azalma da muhakkak arada ben burdayim diyordur :) endiselenecek bisey yok bence. Anne beni azcik rahat birak der😂
Ayse11205 Bende o zamanlardayım gerçekten azalma var geceleri hareket ediyo umarım herşey yolundadır 19 unda randevum var doktoruma sorucam sen önce gidersen yaz yinede ☺️