Kızlar benim de ilk defa dün kanamam oldu bugün de devam ediyor. 6 haftalık gebeyim. Çukurca’da bulunduğum için imkan yok kadın doğum ultrasyon filan hiç bir şey yok. Dün gittim acile sadece kan testi yapıp durdular. Van’da gideceğim doktoruma sordum iğne verdi Proluton Depot diye onu vurundum dün. Ama korkuyor insan kanamayı görünce acaba bir şey oldu mu diye 6-7 haftalığın düşüğü nasıl belli olur acaba bilen var mı