GamzeOkdem
Sizi çok iyi anlıyorum. Ilk önce kaşıntıyı gidermeniz lazım benimde başıma geldi 39. Haftadayım çok rahatim. Hemen bir kükürt sabunu alın sabah akşam ılık duş a girin kesinlikle kozmetik ürünü kullanmayın. Duşda kesede kullanmayın. Kendinizi serin tutun sıcaklardan uzak durun 3 güne toparlarsınız inşallah banada dua edin 😇 geçmiş olsun. Doktorumada başvurdum bu arada krem verdi ama işe yaramadı hiç bir şekilde