Sehrbnon122 Ya kızlar bebekler sürekli haraket ediyor ya hani cuma günü doktorum bebeklerimin ikisininde makat geliş yani ters dedi sezeryan gibisinden ama daha 23+2 haftalık 30 haftalara kadar dönüyor degilmi sürekli öyle kalmaz erken değil mi
Omay0707 Sehrbnon122 doktorlar her detayı demek zorundalar o da öyle bi detay ama size dememiş sezeryan olursun yada zorundasın gibisinden sadece bebeklern pozisyonunu söylemiş bunda bişey yok
HilalEyce Sehrbnon122 30. Haftada döndü 35. Haftada kanala yerleşti. Size bunu söylemesi için çok erken. Belki sadece bilgi vermek istemiştir.
Sehrbnon122 Omay0707 kız önce öyle dedi sonra bişeyler konustu anlamadım acaba dedim erken dogum olabilir falan mı demek istedi korktum yaa
Sehrbnon122 HilalEyce bende anlamadım ki korktum zaten acaba erken dogum falan olucak mı demek istedi diye düşündüm
Sehrbnon122 kalbimdekideniz ya bazıları normal doğum yapabiliyor muş canı ama ben cesaret edemem galiba
durumom2022 Sehrbnon122 ikiz gebeliklerde normal doğum pek önerilmiyor diye biliyorum ben ama yine de sormalısınız tabi bir daha ki seferinizde
Meshra_15 Sehrbnon122 37 de bile dönüyor ama ikiz gebelikte zaten hem erken doğum oluyor hemde sezeryan
Sehrbnon122 Meshra_15 valla bende sezeryan olacam korkuyorum basta normal dogum yapanlar var diye duydum ama asla olmam yaa
Meshra_15 Sehrbnon122 seseryandan mi korkuyon ikiz gebelik bide normal doğum dan korkardim senin yerinde olsam,😀
umyahsen Sehrbnon122 bnm 32den sonra dönmez demişti dönmedi de zaten sağ tarafıma yapışmış ameliyatım 1:30saat sürmüştü. Sezeryan olmayacak mı sizin ikiz gebelik ya hani. Genelde öyle olmuyor mu
Sehrbnon122 umyahsen öyle oluyor ama ikiz normal doğum olanda varmış heralde ama ben cesaret etmem yaa
Merve201119 Sehrbnon122 eee ozaman makat gelis olmalarını neden sorun ettin ki canım sezaryen olacan madem birai nasılsın dururlarsa dursunlar normal doğum yapamicaksan😁
QUEEN088 Sehrbnon122 yani)ben bildiğime göre çok ikiz gebeler sezeryan oluyor😅yani sana sezeryan olacaksin demeği ve ya çoçukların öyle gelmesi demesi normal.mesela)bana da 18 haftamda kocama bile doktorum söyledi ayakgelişi pozisiyonundadı değişmezse sezeryan olucak