Gmzmtn benim yerleşme lekem olmuştu 2 hafta önce geçmişti 10 gün sürmüştü oda neredeyse 2 hafta normalim dün şiddetli Bi kanamam oldu doktor içeride de kanama var dedi çok dikkat et dedi ve progeston iğne hapa başladım çok şükür iyiyim leke olarak gelmeye başladı doktorum da normale dönüyorsun dedi🙏