Ebrar68 Kızlar bu üçüncü sezeryanim olacak Allah izin verirse. Bunda niye kafam karıştı bilmiyorum ☺️😆🙈 ben şu an 26 haftalık hamileyim 6 aylığı 2 hafta geçmiş oluyorum 7 ye yaklaşmış oluyorum simdi sizlere sorum şu ki b nim kaç haftam kaldı ya 😆🙈☺️ vala gülmeyin kendim saymaya kalkiyorum bı türlü işin içinden çıkamıyorum 😆 tam 3 ayım mı kaldı geriye yoksa 2.5 ay flan mi tahmini Kasım gibi mi yoksa Ekim in ortası gibi mi olacak ki 😆 biri bı el atsın 😂😂🌼☺️🙈
3babymom Ebrar68 ben de 3. Sezeryan olucam şuan 34 haftadayim 38/39 haftalarda gün vericem dedi doktorum siz şuan 26 haftasınız 12 hafta sonra doğum yaparsınız 3 ayıniz kalmış ortalama Kasım ortalari gibi hemen hemen
Damlaefnan Ebrar68 bişey sorucam yarın sezeryana gitcem de 12 den sonra bişey yeme dedi doktor su da mı içmiyorum
Boncukannesi26 Bende 3. Sezeryanımı olacağım 🫣 38 haftadan sonra gün verecekler diye biliyorum ben hiç gün alamadım hep erken doğum yaptım 😥
Cen-net Benimde 3.sezeryan olacak inşallah 32 hafta olduk ama bende korkuyorum ilk defa 🥺 tüplerim bağlanacak acaba omu endişelendiriyor bilmiyorum çünkü herkes inaimaz ağrıların olacak diyo korkuyorum
Elifsahin93- Benimde 3.sezeryan olacak 24 haftaligim ama ikiz gebelik her an riskli benim. Bende baglaticam inşallah sezeryanla beraber.
Ebrar68 Hlyahsn ilk kızım 12 yaşında ikinci kızım 2 yaşını 2 ay geçti cnm buda üçüncü kızım olacak inşallah
Dunyam11 Ebrar68 korkmayın Allah’ın izniyle kolay olacak inşallah.Benimde arkadaşımın 3. Sezeryaniydi sordum çok rahat geçirdim inşallah sende olursun dedi.Benimde 3. Sezeryanim olacak
Melisa0002 Ben 31 ağustosta doğum yapmalıydım, 13 ağustosta doğum yaptım. Sezeryanla 23 ağustosta götüreceklerdi. Ama açılıştan dolayı erken aldılar. Yani, 37i geçtikten sonra, kilosuda normalse, her an gele bilir