Minikbebegim1999 Kizlar 1 haftadır kotu ruya goruyorum hep canımı sıkan şeyler ve sacma sapan her uyandığımda ağlıyorum etkisinde kaliyorum halbuki dua okur yatarim sizinde başınıza geliyor mu ya hamilelikten mi anlamadim
Eleonora Minikbebegim1999 hamileligin ilk 3 ayinda surekli kötü anlamsiz ruyalar görüyordum. Uyaninca bende etkisinde kaliyordum. Ama fazlada dusunmemeye calisiyordum. Son 1 aydir görmüyorum
Eren_umay2 Minikbebegim1999 bende öyleyim bazen gerçekten gebeliğimle alakalı falan kötü rüyalar görüyorum inanınki etkisi uzun sürüyor . Ya çok kafaya taktıgımdan artık bilemiyorum
Minikbebegim1999 Eren_umay2 hic düşünmeden yatiyorum ben bebekle alakali görmüyorum hep eşimin beni terk ettiğini görüyorum
Eren_umay2 Minikbebegim1999 Hayırlara vesile olsun inşallah yinede güzel düşünün rüyaların tersi çıkarmış Rabbim herkese mutluluk hayırlar nasip etsin ❤