Canor 26 temmuzda test yaptım normal çizgi birde silik çizgi çıkmıştı dün adet olmam gerekiyodu ki benim adetlerim asla geçikmez günü gününe olurum hatta erken bile gelir gününden sizce napıyım kızlar akıl verin lütfen
M-eng95 Canor canım zaten silik çıktıysa büyük ihtimalle vardır eğer kaset yaparsan bence yine çıkar 🌸 İnşallah vardırr
soilsmell Canor normal testlerde de çıkar ben ilk erken gebelik testi aldım 3 haftalıkken öğrendim bir kaç gün sonra öğle vakti hatta normal test ile yaotığımda onda da çıkmıştı tabi herkes bir olur mu bilemem ama bir kere çıktıysa git kan ver daha doğru olur
cansinan kızlar ya ben geçen ayın 16 sında adet olmuştum şimdi takvime göre 2 gün gecikmem var test yapayım mı sizce😕
Canor cansinan yap bende geçiktim ilk defa hatta yarın kan vermeye git kuzum kızlar kan verin diyor. Hiç test yaptın mı ?
cansinan Canor 5 gün önce yapmiştm negatif çıkmişti ama hanı takvime göre iki gün gecıkme var geçen ay oldugum tarıhe kadR bekleyıp öylemi kan versem diyorum
Sltnemir Canor arada nerdeyse 18 19 gün varda o yüzden sordum cnm son adet tarihin ne zamandı ki 26 temmuzda test yapmışsın ya yumurtlamadan kaç gün geçmişti ki
Canor Geçen ay 17 temmuzda oldum bu ay 13 ağustosta gelmesi lazımdı hala gelen giden yok dünden beri kusma yaşıyorum ve durup dururken ağlamaya başlıyorum 17 sine kadar beklicem o zamana kadar gelmesse kan vericem
cansinan Canor bende 16 sı olmuştum bende o zamana kadar bekliyim diyorum hayal kırıklığı olmasın die 😕
Beybeybi Canor 17 temizda olduysan 17 agustosa olman gerekmiyormu ama silik cizgide Pozitif diye biliyorum benimde silik cikmisti gittigimde 3 haftalik ti
cansinan Beybeybi işte takvıme göre üç gün öne geliyor 28 günde bir oluyorsa şuan bende öyleyım 16 sı olmuştum 13 ü adet günü gösteyor ama olmadım