34 haftalıkken Nişanım geldi 4 adet ciğer geliştirici iğne verdi ve 10 taneye yakın rahim kasılması olmasın diye iğne verdi
Dün doktora gittim 1 hafta daha yat dinlen sonra yürüş merdiven inip çıkmaya başlarsın dedi
Yarın 36 haftalık oluyoruz
Sizce ne zaman doğrurum 😅