Seheronder 39+6 😅 hiç bir belirti yok , bekliyorum çarşambaya kadar geldi geldi gelmedi cuma günü suni sancı vercez dedi doktorum, gelir inşallah diye bekliyorum. Yürüyorum egzersiz yapıyorum ama yok gelmiyor.🥰 Zamanını bekliyorlardır diye düşünüyorum sağlıklı olsunlar da 🙏