darkatra Merhaba. Planlı sezaryen olanlar bakabilir mi acaba? İkinci doğuma normalden erken mi gittiniz mesela bir hafta kadar erken? Sezaryen doğumlarda bebek birkaç gün erken alınıyor diye duydum ama, doğru mu bu? Yoksa sancıyı mı beklediniz yine?
Unlukacar darkatra evet canım erken alıyorlar 1 hafta kadar birde arada mesafe az ise onunlada alakası var benimde 2. Gebeliğim araya 1 hafta koydu doktor gerçi benim oğlum 35+4 de doğmuştu inşallah bu zamanında gelir
Burcukacar35 Planlı sezeryan da genelde 38 haftada alıyorlar. 38-39 arası yani. Ama tabi farklı bi durum olursa erken doğum gibi onun için de o anda alabiliyorlar. Benimde planlı sezeryan olucak ikinciye . Gün aldık 30 Ağustos’ta doğum olucak. 38+2 de olmuş olucak.