Konu sahibi arkadaş bilgi istemiş herkes kendi fikrinin doğruluğu kabulu derdine düşmüş hey Allahım ya! Canım çok geçmiş olsun dualarım seninle 🙏🏼 Artık herseyin tedavisi var üzülme bebeğini aldırmayı zaten düşünmüyormuşsun bence en iyisini yapıyorsun Allah dermansız dert vermez üzme kendini ben bu hastalığın anne karnında tedavisi münkün diye duymustum birde nedeni olarakta folik asit eksikliğini gösteriyorlar ne kadr doğru bilmiyorum ama 🙏🏼 Allah yardımcın olsun umarım sana yardımcı olacak biri çıkar karsına ❤