S8e20222 Kızlar devlette hastaneye gidip doğumu beklediğin zaman yanına birini aliyorlarmi.o ara su,tuvalet ve benzeri ihtiyaclarinizi kendiniz o sikintida yapabiliyormusunuz
A_syma S8e20222 Her hastanede aynimidir bilemiyorum. Kahramanmarasta devlette kimseyi almiyorlar. Ozelde odanda sancini karsiliyorsun. Herkes durabiliyor. Muayeneye gecerken tek geciyorsun.
Cananyildiz S8e20222 ankara şehir hastanesinde alıyolar sancı odası tek kisilik sancı esnasında yanında 1 kisi oluyor
Kbraaa111 A_syma canım Kahramanmaraş da doğum için bildiğin veya önerebileceğin bi hastane doktor varmı
A_syma Kbraaa111 Özel sular vatan hastanesine gidiyorum canim Mehtap bayrak gizir’e Nasip olursa 2. Dogumum olacak insallah
Kbraaa111 A_syma ben şuan başka şehirdeyim doğuma nasip olursa Kahramanmaraşa gelicem sularda hilal hocayla konuştum 36 haftalık olunca gel doğuma kadar takip yapalım dedi ama bazıları vatanı çok övüyor ebeleri hemşireleri çok iyi ilgili diyorlar vatanla ilgili bilgin varmı peki
A_syma Kbraaa111 Ayni hastaneden bahsediyoruz canim Sular akademi ile sular vatan ortak. Benim doktorum eski bina sular vatan hastanesinde. 2. Gebeligim cok memnunum. Hilal hanim normal doguma girmiyor sanirim yanlis bilmiyorsam.