Merhaba anneler ben 38 haftalık gebeyim. Bebek kanala hala girmemiş. Girmeme durumu oluyor mu? Girmeyince sezeryana mı alıyorlar yoksa suni sancılarla normal doğum yaptırılır mı ? Ya ben sezeryan olmak istemiyorum hiçbir şekilde bebek hep aşağıya baskı yapıyor ama sanki giremiyor kanala gibi neler yapabilirim sizce ?