burcu_1322 Canım transferden sonra idrarimi biraz tuttum uzandim hastanede öğle lavaboyu kullandim eve geldim yolculuk yaptım 2 saat ama yatarak geldim merdiven çıktım ilk 3 gün yattım arada kalktım yürüdüm kan akışı olsun diye ilaclarimi duzenli hergün ayni saatte kulandim hergün kabak çekirdeği azar azar kuruyemiş yedim hergün haşlanmış yumurta yedim kahvaltida dışarıdan hazir paket bisey yemedim transferin 5 günü dayanamadim banyo yaptirdi annem 5 dakikalik sonra 2 gün sonra yine yaptım banyo çok korktum yapinca ikinciyi ama dayanamamıştım bu sıcakta allahtan hic bisey olmadi canım en önemlisi hic belirti arama ben hatta Buraya da post açtım belirti için benim hic belirtim olmadi normal hayatim gibiydi ama öğrendiğim 2 gündür belirtim oldu ben kendimi yedim acaba tutmadimi diye boşuna stres yaptim sakın stres yapma önemli olan stres yapmamak ve ilaçlarını düzenli kullan beslenmene dikkat et ve suyu bol tüket ben günlük 3 litre içtim sürekli yatma ben dakika tutup evin içinde yürüdüm ev merdivenli olunca dışarıda yürüyemedim ama evde yürüdüm hep sürekli yatinca rahime kan gitmiyor kan akışı için arada kalk yürü ben bunlara dikkat ettim elini karnının uzerine koy duani yap yer gök dua uzerine rabbim ol değince oluyor bu benim 5 inci denememdi çok şükür bugün güzel haberi aldim kanımın 2 ye katlamasini bekliyorum diger denemenlerimdede bu sekil dikkat attim ama demekki bu zamana nasipmiş ALLAH kimsenin emeğini boşa çıkarmasın rabbim isteyen herkeze nasip etsin inşallah guzel haberinide buraya yazip paylasirsin canım şimdiden hayırlı olsun rabbim kalbine göre versin inşallah canım benim 🙏🙏