Eleonora Kizlaaar🥰 karinda nabiz oluyor mu?😁 17 haftaligim. Elimi az önce karnima koydum nabiz gibi atiyor ama simdi tik yok. Acaba nabiz mi yoksa minigin haraketlerimi bilemedim ☺️
uraz_ve_annesi- Eleonora oluyor karın, büyüdükçe daha net hissediyorsun hatta kendi nabzını gerildiği için ☺️
humeyrasmother Eleonora bende 10+2 haftalık hamileyim aynı şekilde bende hissediyorum önceden kesinlikle böyle bişey olmazdı 2 kere tık tık oldu sonra olmadı
Eleonora A_r_m_i07 aynen boylemi oldu sizdede?🥰 ben balik yuzuyor sanki benek haraket ettiginde oyle duymustum. O yüzden tam emin olamadim
Bukapoo Eleonora karın bölgesinde çok fazla atardamar var onlardan biri olabilir. Ama tabi haftanıza göre bebek de olabilir ben de ayırt etmekte çok zorlanmıştım birkaç haftaya netleşir☺️
A_r_m_i07 Bukapoo benim bebek sol tarafta ve hemen gobegimin altında pıt pıt oluyor bende öyle emin olmuştum 😂
Eleonora girl_boy_annesi canim benek hareketi 1 dk suruyormuki? Arkadas soyledi uzun sureliyse nabzindir diyor bebek haraketi saniyrlik birseymis
Merve201119 Eleonora eger saniyelik birsey hissettiysen bebek hareketi ama uzun süreli bir nabiz atmasiysa senin kendi nabzındir cunki bebek hareketi uzun süreli olmaz 1 saniyelik birsey
Merve201119 Eleonora canım bebek hareketi o haftalarda saniyelik bir dokunma şeklinde olur uzun 1 dakika sürüyorsa kendi atar damarindir