Deleted_12 bana doktorum günde 1 bardak içebilirsin dedi ama ben kafeinsiz kahve içiyorum çok canım çekerse diye bu kadar ayrıntılı pimpirik olmaya değer mi bilmiyorum ama zaten kahve içmemem iyi oluyor sigarayı hiç aklıma getirmemiş oluyorum kahve görünce eskiden sigara içtiğim geliyordu aklıma o yüzden :)