Benimde 5+4 başladı ara ara 1 2 damla açık pembe şeklinde kan geliyor. Doktorumla konuştum koyu kan parça şeklinde birsey gelmiyorsa endişelenme dedi. Yarin kontrolüm var. 6+0 bakalim ne diyecek keseyi de daha görmedim. En son 4+1 de gitmiştim çok yeniydi ve küçüktü gözükmemişti. Yarın inşallah güzel haber almayı bekliyorum. Sende kötü düşünme iyi düşün iyi olsun bebeklerimiz çok güçlü 💪