Crnn_1 14 haftalığım hemen hemen temizlenirken jilet kesti birkaç tarafı bi sıkıntı olur mu çok korkuyorum 🥺
baby3_ Crnn_1 canım sonuçta ne kesiyi görebiliyoruz ne kan miktarını. Bu kadar endişeliysen bi sağlık ocağına git burdan kim ne kadar bilecek Allah aşkına
benimmdunyamm Crnn_1 çok mu kestin hafif kesintiden birşey olmaz sanırım ama fazlaysa sağlık ocağına git tetanoz aşın var mı
busra14044 Crnn_1 jilet paslı değilse çok kanamiyorsa bişey olmaz sadece kesik izi kalır yinede rahat edemediysen doktoruna söyleyebilirsin