Betakta normal bence canım. Bende 66.4 le hamile kaldım 32. Haftamdayım maalesef ishal oldum :( 73.1 şuanki kilom bebiş kilo almıstır insallah diye dusunuyorum 🤲 yuksek kiloda hamile kalanlar çok kilo almıyor genel olarak sen zaten zayıf hamile kalmıssın gayet ideal bence. Bana doktorum 8 ile 11 kilo arasında alırsın demişti. Doktoruna danıs bence onlar soyluyor zaten.