Kızlar dün attığım postan sonra çok kötü oldum ve suyum geldi 2 cm açıklıkla yattım sabaha karşı çokşükür 7 cm açıklıkla doğumum oldu şimdi sorum şu ki ben bu bebemi süte nasıl alıştıram hala sütüm gelmiyo ne yesem gelir bu arada normal doğum yaptım kansızlık olduğu için bende çok kan kaybettim toparlanamıyorum biraz destek olur musunuz ne yapabilirim( bu arada bu anı bekleyip tatmak isteyenlere rabbim nasit etsin 😇🤲)