Merhabalar güzel anneler 34+1 günlük tek yumurta ikizlerine hamileyim 2-3 gündür ayaklarım aşırı aşırı şişmeye başladı ah resim yüklemeyi bilseler koysam ne yapıdan neolitik bir öneri bir şey birileri yardımcı olsun ellerimin şişliğine ve agrisina alıştım artık ama ayak çok fena oldu eşimin crosclari var 43 numara oraya bile sığmaz oldu tuz tüketimim yok 26 Ağustos yatış aldık bu arada 36 haftalikkken doğum olucak :)