Bamyacik Canim benim kız bende pembe aldım rengin bence bir önemi yok, ben bavul için “bavul düzenleyici hurçlar” mevcut. Onlardan aldım. Üzerine de kağıt ile not düştüm. Hastane cıkısı hemşireye verin diye ne olur ne olmaz. Eldiven beyaz koyabilirsin hiçte sıkıntı olmaz. Ben 2 tane hastane cıkısı koydum