worin Merhaba, 20+5 günlük hamileyim, bugün doktor ultrasonda bakarken yaklaşık 2 dk kadar bebeğin kalp atışlarını izledi ve haftaya tekrar gel, kalp atışlarını bi kontrol edelim dedi.. Birşey mi var değince sorun yok herşey iyi bu haftalarda çocuğun organları geliştiği için önemli haftalar dedi ama insanın içine yine de bir şüphe düşüyor.. Bu durumu yaşayan var mı? Şimdiden teşekkürler..
mucizemizibekliyoruzz worin detaylı ultrasona girmediniz mi? Detaylı ultrason haftanızdasınız zaten bi perinatolog incelesin önemli haftalar bunlar
Yesimustafa Yok hatta beni 3 gün arayla muayene etti normal ddi herhangi bi sorun yokken çağırdı sordum tam gelişim zamanı ddi
worin Yesimustafa tutmaya calisiyorum, su an hareketlerini de cok sükür hissetigim icin rahatim ama yine de umarim sorun cikmaz:))
worin mucizemizibekliyoruzz bebegin herseyine bakti el ayak omurga kafatasi burun organlari vs , hepsi cok iyi gelismis dedi kalbe gelince durakladi ve haftaya tekrar gel kalp atislarina bi detayli bakalim dedi sadece ..
Hasretimmm worin Aynisi bendede oldu jalp atislarini net duyamadilar 21. Haftada gittim detayliya 21. Haftanin erken oldugunu 23 yada 24 haftalarda daha net sonuc alindigini soyledi. Doktorum kontrol etti tekrar cok sukur sorun yok dedi 23+5iz bu arada
worin Hasretimmm ne güzel umarim bende de öyle olur, benim doktorum 2d de bebegin kalp atisini izledi, kalp kapaklarinin acilis kapanisini bunun üzerinw haftaya yine gel dedi, umarim sendeki gibi erkendir diye tekrar gelmemi istwmistir :)
Hasretimmm worin insallah canim guzel dusunelim guzel olsun rabbim sagsalim kicagimiza kavustursun insallah🙏