cerenarslan11 -asli42 ben sürekli makyaj yapan biriyim bi zararı olmadi bebegim gayet sağlıklı sadece saç boyatilmamali denildi
Gnshusna Gebeliğimi yaşıyorum sürekli makyaj yapan kirpikler takan biri oldum ve halada öyleyimm..Gebelik zaten hem psikolojik olrak hemde bedenen zor bi süreçken ben zorlaştırmaktan ziyade kolaylaştırmayı,daha eğlenceli ve olduğum gibi geçirmeyi tercih ediyorum..kızım 8 yaşında karnımdaki 6+3 hayat onlara organik,masum ve temiz bir dünya vermiyor maalesef oyüzden çok koruyup kollamaktan ve pamuklara sarmaktan yana değilim..Tabiki herkesin yaşam tarzı farklı ve kendine özgü🤗
Sebahatb ilosmoms gebeler için yapılan özel güneş kremleri var. Fiyat olarak biraz yüksekler ama alacak gücünüz varsa cilt sağlığınız için almanızı öneririm