35+3 deyiz bugünleri gördüm çok şükür biraz zorlu bi hamilelik süreciydi doktorum 1 eylüle kadar herhangi bir sorun olmazsa sezaryen ile doğumu gerçekleştireceğini söyledi sezaryen olma sebebi bebeğin eşinde kireçlenme var ve durduk yere kanamam oluyordu haftada 1 mutlaka artık doğurmak istiyorum çok ağrılarım oluyor özellikle geceleri 🥲