zeyzey00 canısı daha çok erken , biraz zaman tanımalısın kendine ama bi önerim olcak galiba bu sana o zamanı tanır :) önce bi doktora gidiyorsun, doktoruna hamilelik düşündüğünü söylersen sana büyük ihtimalle 3 ay kullanacagın folik asit önerecektir, bu rahat bi gebelik geçirmeni birde bebeginde ki gelişime dair herhangi bi problemle karşılaşmanı engelleyecektir, folik asiti hamilelik öncesi kullanımı araştırabilirsin internette 😊