Nagihanckmk Melisa0002 hastanede banyo yapmıştım doktorum yanında havlunu getir ertesi gün duşa girersin hem süt kanalları için demişti.. su geçirmez bant yapıştırdılar yaranın üstüne o şekilde duş aldım
tarcinnnn Melisa0002 doğumun ertesi günü su geçirmez bant yapıştırıyorlar. Akşamına duş aldım eve gelince
Kzlck2544 Melisa0002 doktoruma sorduğumda yıkanabilirsin bi sorun olmaz sadece dikişlere su gelmesin dedi zaten hastanede yapışkan bant taktılar ben tedbir olsun diye taburcu olduğumuz gün eve gider gitmez streç film sardım karnıma ve tek başıma yıkandım kurulanıp streç filmi çıkardım hemen kardeşim banyoda durmuştu sadece yürürken falan yardım etti
twinboymama holly akşam sezaryen oldunuz ertesi gün akşam üstü evde miydiniz? sezaryende hastanede minimum 36 saat tutuyorlar diye biliyorum. sizi niye 24 saat bile olmadan yolladılar
Melisa0002 holly doğum sonrası(sezeryan sonrası) kan akıyor ya, sonra ister istemez kan bulaşıyor her yerine, öylemi yürüttüler? Yoksa yıkanmaya yardım ettilermi
Melisa0002 @Hallerimvarbenim @Semilk05 @BrcnSym @busraacarekici @Bussi @can_su @yigitinannesiiiii @pragtigemaa
holly Melisa0002 bez oluyo zaten altınızda . Hastanede o şekilde yürüttüler önlem almıştık tabi hasta bezi falan vardı. Sık sık değiştim üstümü. Eve gelince de annem yardım etti zaten 24 saat bile olmamıştı hemen hastanede duş alamazdım .
Zhdsngz Melisa0002 Onlar temizleniyor siliniyor sonra depend tarzı kulot bez giyiyorsunuz kirleniyor atıyorsunuz öyle kanlı kanlı gezilmiyor tabi
holly twinboymama evet 17:35 kızımın doğduğu saat. Ertesi gün doktorum kontrolleri yaptı bi sıkıntı yok istersen eve gidebilirsin dedi gittk. Bebeğim küvözdeydi zaten.
Dubletombikdoner twinboymama Bir sıkıntı yoksa eğer gönderiyorlar. Gazınıza,yurumenize geri seyinize bakarak bu tanıya varip bırakıyorlar. Bbenide erken bıraktılar😊
twinboymama Melisa0002 ben öyle biliyordum hatta 48 saat tutmaya özen gösteriyorlar diye. ama iyiysen cıkarıyorlarmış 24 saat bile olmadan
Melisa0002 Nagihanckmk bende istiyorum yarın bedenimi yıkamak, böyle olmuyor. Havlumu getirdim her ihtimale karşı
Melisa0002 holly Uyuşukluğum yeni geçiyor, ağrılarıma karşı ağrı kesici iğne yapıyorlar. Bebekde de nefes düzensizliği var. Bilmiyorum😐