CananAtaak Kızlar 35+6 gebeyim bugün vajinamda ara ara batma hissi oluştu. İdrar yolu enfeksiyonum yok kokulu bi akıntım falan da yok yani enfeksiyon durumu olmayınca neden acaba doğum belirtisi falan mı diye korktum sizlerde de var mı acaba?
turkanyldzz CananAtaak bende de batma hissi oldu 37+0 şuan haftam ve idrar yollarım da enfeksiyon cıktı
Esramumcu CananAtaak bende 34. Hafta da başlamıştı bebek dogum kanalına erken indiği içn olmuştu bende 38. Haftadayim hala gelen giden yok 😇
Ozum12 CananAtaak bendede oluyor iki gün önce muayenede doktoruma sorduğunda normal bebek aşağı doğru doğum kanalına yerleşiyor korkma demişti 😊
pinarokuducu9 CananAtaak 33 .haftamdayim o bendede oluyor nasıl desem sanki afedersiniz de sanki orda bişey oluyor gibi ama idrar yolu enfeksiyon vardı bende doktor ilaçta yazmadı hic bol bol su içiyorum geçmesi için şimdilik birşey yok erken doğum gibi çok şükür
oznuroznur07 Benımde 34+3 ama nasıl desem sankı pıt pıt vajınama vuruyor bebe ıcerden cok acı verıcı ama degısık 😂😂