Mervee16ozturk karşılaştırmak için sormuyoruz muhabbet olsun diye soruyoruz ayrıca seni bu kadar rahatsız ettiyse buraya yorum yapmayabilirsin gormeyebilirsin benim ne yazdığım ne dediğim seni ilgilendirmez burda kimse kimsenin çocuğuyla kıyaslama zaten yapmaz boş konuşma yani sorun oluyorsa görme buraya yazmak zorunda değilsin istediğimi de yazarım sorarım buna sen karışamazsın…