Kızlar ben 30 haftalık hAmileyim hemen hemen bayadır gebelikden sonra kaşıntı pütürlü akıntım olmaya başladı bende şehir dışında çalışıyorum doktora gittim mantar denildi krem verdi kullan diye o anlık iyi geldi ama sonra gine ara ara başlamıştı çoğu gebelikde olabiliyormuş işim bitti döndüm evime eşimle 3 aya yakın görüşemedik benimde bir kaç zamandır kaşıntım yokdu temizlenerek ilişkiye girdik ama ilişkiden sonra benim vajinamın içi acıdı ve gine pütürlü akıntı geldi duşu aldım her zamanki gibi günlük pedi takdım baya akıntı inmeye başladı bi terslik mi var acaba başına gelen veya bilgisi olan akıntım jöle gibi ama yapılı seffaf değildi