Justmom bende ilk kızımda öyle doğurdum özelde ama şimdi üniversite hastanesinde yapıcam yokmuş öyle diyorlar bende sormayı unuttum ama üniversite hastanesinde özel oda istersen doktorunu çağırıyorsun diyorlar tabi parayla acaba varmı iğne de diye düşünüyorum keşke olsa doktorum başıma gelmesde olur iğne yapsalar yeterdi😂