31 haftaya kadar herşey mükemmel gitti kusma bulantı hariç tabiikisi. 31. Hafta tansiyonum ilk defa 13 14 leri gördü 33. Haftada hastaneye yatış verildi 4 gün yattım taburcu oldum ve 35. Haftada tekrar yatış verildi 35+6da acil sezeryana alındım. Aslında 13 e çıkan tansiyon dışında ne bir ödem ne bir ağrı meğerse gebelik zehirlenmesi olmuş ödemim yok nede olsa diye çok tahlil vermiyorum hastaneye yatınca belli oldu çoğul gebelikte çok rastlıyoruz bu duruma dediler. 35+6 da 1 bebeğimin gelişimi durup kalp ritmi bozulunca 3 gibi acil doğuma alındım. Lütfen çok dikkat edin ödeminiz olmasa bile 1 hafta yada 10 günde bir sağlık ocağına muhakkak idrar testi yaptırın 😊