Elifnur1 Kızlar sezeryan sonrası dikiş yerimin üstünde şişlik oldu ödem mi anlayamadım katlanma gibi şişlik var elimle hissediyorum bu durumu yaşayan var mı
Elifnur1 Ipeksu 27 gün oldu dikiş yerimin hemen üst kısmında katlanma oluyor şişlik var doktora gitsem mi gitmesem mi bilemedim arkadaşıma sordum onda olmamış 🤷🏻♀️ Dikişimde herhangi bir sıkıntı kanama iltihaplanma yok ama
Nisa_yvs Benim iki uçtan minik delik vardı ikisindende iltihap çıktı doktorum 7 tane iğne verdi antibiyotik ağır bir iğneydi hatta heryerim morardi