Nurertan Merhabalar , konya Selçuk üniversitesi hastanesinde özel doğum yapan var mı ? Ebeler ve hemşireler hakkında bilgi almak istiyorum
Nurertan 4cocukannesi evet kontroller için Ayşegül hanıma gidiyorum çok memnunum ama doğum için emin olamadım . Doktordan çok ebe daha önemli gibi geliyor . İlk doğumum olacak olunca da biraz daha tereddüt ediyorum
4cocukannesi Nurertan eşimin arkadaşının hanımı orada ebe sanırım benim doğuma da o girer çok güler yüzlü motive ediyor ben hastanede yatarken gelip konuşmuştu benimle sağolsun yine de insan tereddüt ediyor dediğiniz gibi benim 10 yıl oldu bu ikinci doğumum olacak sezeryanla sezeryan izinin kalmasından korkuyorum bende
Nurertan 4cocukannesi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌼 iz kalırsa da hiç üzülmeyin bence en güzel iz olacaktir
4cocukannesi Nurertan benim 34 haftalıgım 10 gün sonra kontrol var sanırım doğum için gün verir ikiz olduğu için erken doğum olabilir hissediyorum zaten erken gelecekler buraya yazarım neler yaşadığımı 🧡🌺