EvoO Kızlar bu ilk gebeligim 37′ci haftaya giriyoruz bebeğim ters duruyor doktor bu haftadan sonra dönme olasılığı yok denecek kadar az dedi sizinkiler kaçıncı haftada dönmüştü
Betulyesilts EvoO ah bu bebeler benim bebegimde ters ama bnim icin sorun degil zaten sezeryan olacaktim benim doktorumda bu saatten sonra dönmez dedi 🤭 hakkında hayirlisi olsun
DemirinAnnesiiii EvoO 32 den beri döndür canım benim bebiş şuan 37 +6 olduk. Son zamanda bile dönen bebekler var ya stres yapma hiç
Betulyesilts EvoO 36. Haftada demisti smdi 36+5 olduk hala dönmedi hissediyorum kafasinin yukarda oldugunu
Mzyyn1903 Benimki 33. Haftada döndü ama son dakka dönenler bile oluyor en yakın arkadaşımın öyle olmuştu doğumdan 2 gün önce döndü 38+2 de doğum yapmıştı
Serap-Yigit Ben doğumda sancıyla dönmüşüm. Ebeler ters demiş sürekli. Allah hayırlısını nasip etsin. Sağlıkla kucağınıza alın