Ortalama 6 dakikada bir 20-40 saniyelik sancılarım oluyordu, doktorumla görüştük hastanede buluştuk ebe elle muayene yaptı 1.5 cm açıklık var dedi, doktorum eve gönderdi biraz yürüyüş yaptım sancıların sıklaşınca haberleşelim dedi… Dualarınız bekliyorum bu arada 37+1 oldum inşallah bebeğim sağlıkla doğar 🙏🏻